Przetargi

POT chce promować wschodnie województwa

Organizacja przygotowuje się do kampanii reklamowej na nośnikach reklamy zewnętrznej za ponad 1,5 mln zł.

Polska Organizacja Turystyczna prowadzi przetarg na przeprowadzenie kampanii promującej atrakcyjność turystyczną wschodnich województw Polski: warmińsko-mazurskiego, podlaskiego, lubelskiego, podkarpackiego i świętokrzyskiego.

Działania mają obejmować 900 tablic reklamowych w formacie 6×3 m w takich miastach, jak Warszawa, Łódź, Kraków, Gdańsk, Katowice, Bytom, Chorzów, Dąbrowa Górnicza, Gliwice, Jaworzno, Mysłowice, Piekary Śląskie, Ruda Śląska, Siemianowice Śląskie, Sosnowiec, Świętochłowice, Tychy i Zabrze.

W sumie kampania ma trwać trzy miesiące. Jej zakończenie zaplanowano na początek stycznia 2012 roku. Budżet zaplanowanych działań wyceniono na ponad 1,5 mln zł netto.

Przetarg ma zostać zakończony na początku sierpnia br.