Nestle Nutricion rozpoczęło dla marki Gerber ogólnopolską loterię pod hasłem “Wygraj becikowe”. Promocja będzie trwała 100 dni – do końca października 2011 roku.
Wszystkie osoby, które wezmą udział w loterii, będą miały szansę wygrać “becikowe” w wysokości 1000 złotych. Codziennie zostanie wylosowanych 10 zwycięzców, którzy otrzymają przedpłaconą kartę Visa o wartości 1000 zł, w sumie do rozdania jest 1000 kart.
Aby wziąć udział w loterii, należy kupić produkty marek Nan Pro, Gerber, Bobo Frut oraz Nestle za minimum 30 złotych, a następnie wysłać SMS z hasłem “becikowe” oraz z numerem paragonu na wskazany numer.
Wsparciem marketingowym loterii będą działania prowadzone m.in. w prasie kobiecej i parentingowej, w telewizji, m.in. w stacjach Polsat, TVN, TVP, oraz w internecie.
Za mechanizm promocji oraz kampanię odpowiada agencja Linea Recta Polska, za planowanie i zakup mediów – MEC.