Kraj

Gerber rozdaje becikowe

Nestle rozdaje w loterii wspierającej sprzedaż produktów tej marki nagrody o wartości 1 tys. zł.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FqIoRqcMuwZc%22%7D
Nestle Nutricion rozpoczęło dla marki Gerber ogólnopolską loterię pod hasłem “Wygraj becikowe”. Promocja będzie trwała 100 dni – do końca października 2011 roku.

Wszystkie osoby, które wezmą udział w loterii, będą miały szansę wygrać “becikowe” w wysokości 1000 złotych. Codziennie zostanie wylosowanych 10 zwycięzców, którzy otrzymają przedpłaconą kartę Visa o wartości 1000 zł, w sumie do rozdania jest 1000 kart.

Aby wziąć udział w loterii, należy kupić produkty marek Nan Pro, Gerber, Bobo Frut oraz Nestle za minimum 30 złotych, a następnie wysłać SMS z hasłem “becikowe” oraz z numerem paragonu na wskazany numer.

Wsparciem marketingowym loterii będą działania prowadzone m.in. w prasie kobiecej i parentingowej, w telewizji, m.in. w stacjach Polsat, TVN, TVP, oraz w internecie.

Za mechanizm promocji oraz kampanię odpowiada agencja Linea Recta Polska, za planowanie i zakup mediów – MEC.