Kraj

Hypermedia Isobar chce zatrudnić 7-latka

Nowy pracownik będzie miał status dyrektora kreatywnego.

W Hypermedia Isobar po wakacjach ruszy specjalna rekrutacja. W agencji ma się bowiem pojawić nowy dyrektor kreatywny, ale jego wiek nie może przekraczać… 7 lat. Do wyszukania nietypowego pracownika agencja zatrudni firmę headhunterską, ogłoszenia pojawią się w prasie branżowej, poszukiwania będą także prowadzone prywatnymi kanałami. Jest tylko jeden warunek – nie może to być dziecko pracownika agencji reklamowej ani nikogo z branży.

– Konsumenci nie poświęcają komunikatom reklamowym zbyt wiele czasu – mówi Maciej Nowicki, dyr. kreatywny Hypermedia Isobar. – Ich percepcja jest zatem na poziomie dziecka, nie ze względu na poziom intelektualny, ale z powodu niskiego zaangażowania. Dlatego postaramy się spojrzeć na naszą pracę ich oczami, czyli oczami dziecka. Jeśli naszego nowego dyrektora kreatywnego coś znudzi, to będzie znaczyło, że to po prostu jest nudne. Jeżeli uzna on, że jest za kolorowo albo bezbarwnie, to zapewne tak właśnie będzie.

Nowicki podkreśla, że 7 lat to granica raczej nieprzekraczalna, bo powyżej niej dzieci tracą już wrodzoną spontaniczność w wygłaszaniu ocen.

Nowy dyrektor kreatywny, z wiadomych powodów, nie będzie pracował w agencji na stałe, ale będzie uczestniczył w prezentacjach, będzie oglądał gotowe projekty. Jego zatrudnienie zostanie skonsultowane z prawnikami i psychologiem. I naturalnie z rodzicami.