Kraj

Cussons rusza z dużą loterią marki E

Nagrodami w postaci samochodów i kart przedpłaconych marketer chce zmaksymalizować sprzedaż produktów i zwiększyć udziały brandu.

“Sięgnij po E i zabłyśnij przed rodziną” to hasło promocji konsumenckiej, z którą dla marki E (producenta m.in. proszków do prania, płynów do płukania i zmywania naczyń) rusza PZ Cussons. Nagrodami są samochody, zestawy produktowe i karty przedpłacone o wartości 2 tys. zł. Ogólnopolska loteria potrwa od początku sierpnia przez kolejne trzy miesiące i będzie wsparta konkursami w sieciach handlowych.

Akcja skierowana jest zarówno do stałych, jak i potencjalnych użytkowników marki E. Działania promocyjne mają na celu maksymalizację sprzedaży, zwiększenie obrotów oraz udziałów produktów marki E.

Aby wziąć udział w akcji, wystarczy zakupić trzy dowolne produkty marki E, zachować paragon, wysyłać SMS o treści: prefix.nr paragonu.data na wskazany numer, lub zarejestrować się na stronie www.zablysnij.pl. Codziennie losowane są trzy zestawy produktów E o wartości 200 zł, co tydzień – trzy przedpłacone karty o wartości 2 tys. zł, a co miesiąc nagroda główna – samochód rodzinny.

Loterię E wspiera promocja w punktach sprzedaży (stickery na opakowaniach, owijki paletowe, wobblery, cenówki, plakaty i informacje o zabawie). Dodatkowo zaplanowano kampanię w radiu oraz wsparcie PR-owe w prasie konsumenckiej i handlowej. Na stronach wybranych klientów specjalne bannery przekierują gości na stronę www.zablysnij.pl.

Za kreację materiałów i koordynację loterii odpowiada Euro RSCG Marketing House, za zakup radia – ZenithOptimedia, a za kampanię informacyjną – agencja Liberty Group.