Kraj

Agencja tos Eidos wprowadza do swojej oferty nowe narzędzie

Grupa Konsultantów Marketingowych "tos Eidos" wprowadza do swojej oferty narzędzie komunikacyjne eWir oparte na idei permission marketingu. Dzięki niemu możliwe...

Grupa Konsultantów Marketingowych “tos Eidos” wprowadza do swojej oferty narzędzie komunikacyjne eWir oparte na idei permission marketingu. Dzięki niemu możliwe jest docieranie tylko do tej grupy konsumentów, którzy wyrażą zgodę na otrzymywanie komunikatów reklamowych. Roczny koszt dotarcia do 10 tys. osób wynosi ok. 80 tys. zł. W przypadku podwojenia liczebności grupy docelowej koszt nie podwaja się, tylko wzrasta o mniej więcej 10 proc. Wprowadzone przez tos Eidos narzędzie pozwala także na budowanie bazy danych konsumentów. “EWir pozwala na wykorzystanie konwencjonalnego kanału dystrybucji, jakim jest internet, w niekonwencjonalny sposób. W tym przypadku koszt działań marketingowych jest stały bez względu na liczbę odbiorców, do których ma dotrzeć przekaz komunikacyjny” – mówi Maciej Tesławski, general director w tos Eidos. Narzędzie eWir może być wykorzystywane przez wszystkie firmy, ale według Tesławskiego najbardziej przydatne jest w przypadku produktów takich jak papierosy, alkohol czy farmaceutyki, których promocja jest trudniejsza z powodu ograniczeń prawnych. Maciej Tesławski nie podaje nazw firm, do których tos Eidos wysłała nową ofertę i które mogłyby je wykorzystać. (PU)