Zagranica

Gap z międzynarodową kampanią [WIDEO]

Działania podkreślają obecność firmy na światowych rynkach.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FER-iKU0pntY%26feature%3Dplayer_embedded%23at%3D13%22%7D
Gap rusza z globalną kampanią marketingową podkreślającą obecność firmy na światowych rynkach. Do tej pory marka koncentrowała się na kampaniach na rodzimym, amerykańskim rynku.

Międzynarodowa kampania promuje nową jesienną kolekcję odzieży Gap nazwaną “1969”. Działania pod hasłem “1969 LA and Beyond” przygotowała agencja Ogilvy & Mather. Głównym medium kampanii jest internet, gdzie umieszczono m.in. serię 30- i 90-sekundowych filmów wideo. Reklamy przedstawiają historię studia dżinsów Gap w Los Angeles i pokazują obecność tych ubrań w różnych miastach świata. W spotach występują m.in. czołowi projektanci Gapa.

Kampania jest pierwszym dużym projektem po objęciu kilka miesięcy temu przez Setha Farbmana nowo utworzonego stanowiska global chief marketing officera Gapa. Farbman wyznaczył Ogilvy & Mather na globalną agencję firmy.

Gap istnieje od 1969 r. i obecnie ma ponad 3 tys. sklepów na całym świecie. Na wybranych rynkach, m.in. w Wlk. Brytanii, oferuje również zakupy przez internet.

(na podst. www.brandrepublic.com)