Kraj

MediaCom bada preferencje konsumenckie

Zespół domu mediowego wchodzi w "skórę" konsumentów.

Dom mediowy MediaCom rozpoczął realizację projektów, w ramach których jego pracownicy wcielają się m.in. w role konsumentów np. klubów fitness. Celem tych działań jest zebranie informacji, które pozwolą na postawienie hipotez analizowanych w kolejnych etapach tworzenia strategii komunikacji dla danego produktu.

– Podążamy ścieżkami naszych konsumentów, będąc fizycznie obecni w ich środowisku. Doświadczamy tego, czego doświadczają obecni i potencjalni klienci, bawimy się tak jak oni, w tych samych miejscach robimy zakupy, dysponując ich budżetem, czytamy te same strony internetowe, razem z nimi ćwiczymy na siłowni. Wchodzimy w interakcje z konsumentami, pytamy ich o rady, obserwujemy zachowanie, spędzając z nimi całe popołudnie – mówi Karolina Rygalska, business science development manager CEE w MediaCom Warszawa. – Testujemy realność naszych pomysłów, dzięki czemu plany komunikacyjne mają zyskać w oczach konsumentów wiarygodność – dodaje.

W projekcie mogą brać udział wszyscy pracownicy domu mediowego, bez względu na to w jakim dziale pracują. Dotychczas zrealizowano trzy takie akcje. Agencja nie podaje szczegółów na ich temat.

Prawdopodobnie w przyszłości takie rozwiązania mogą na stałe trafić do oferty domu mediowego.