Zagranica

Rusza globalna kampania papierosów Camel

W kwietniu br. pojawi się na rynku globalna kampania papierosów marki Camel. Jej hasło, brzmiące "Slow down. Pleasure up", wskazuje,...

W kwietniu br. pojawi się na rynku globalna kampania papierosów marki Camel. Jej hasło, brzmiące “Slow down. Pleasure up”, wskazuje, że brand zwraca się w kierunku tej grupy konsumentów, która chce wieść spokojne życie. Pierwsze reklamy Cameli, które pojawiły się już w 1921 r., kierowane były raczej do obieżyświatów, wówczas reklamy pokazywały mężczyznę w dziurawych butach, a slogan głosił: “I would walk mile for a Camel”. Do obecnej kampanii wykorzystane zostały magazyny, dzienniki i nośniki reklamy zewnętrznej. Według badań JT International, właściciela marki, Camel postrzegany jest jako staromodny brand. Dlatego też koncern zdecydował się na stworzenie z pomocą agencji McCann-Erickson odświeżającej kampanii. Agencja ta odpowiedzialna jest również za działania BTL, przy których współpracuje z Momentum Worldwide oraz Weber Shandwick. Universal McCann zajmuje się planowaniem i zakupem mediów.