Paweł Niezgoda, do stycznia br. prezes Grey Group Poland, startuje z własnym biznesem komunikacyjnym. – Z byłą firmą nie łączą mnie już żadne więzy, ani formalne, ani biznesowe – podkreśla Niezgoda. – Okres zakazu konkurencji dobiegł końca.
Niezgoda wraz z Jarosławem Hendzlem, do jesieni ub.r. zarządzającym w Grey Group Poland rozwojem nowego biznesu, budują multikanałową grupę komunikacyjną. Jej punktem wyjścia jest firma BrandPlace, którą Hendzel założył po rozstaniu się z Greyem.
Z założenia miała to być struktura zajmująca się product placementem, ale zakres jej realizacji stopniowo ewoluował w stronę obsługi full service (jej klientami są m.in. Agros Nova, Hoop Polska).
Obecnie powstaje spółka kapitałowa, której zadaniem będzie stworzenie grupy komunikacyjnej. Grupa ta ma być skonstruowana ze specjalistycznych spółek – część z nich ma powstać od zera, część ma być z grupą stowarzyszona na zasadzie zachowanie dużej samodzielności, ale po przekazaniu części udziałów.
Według Niezgody trwają rozmowy z dwiema agencjami full service, a także z kilkoma agencjami PR, agencja interaktywna jest w trakcie organizacji. Tworzenie grupy zostanie zakończone w ciągu kilku miesięcy.