Rafał Baran, CEO Grey Group Poland, oficjalnie potwierdził, że agencja Grey będzie odpowiedzialna za realizację dla Playa (P4) kampanii reklamowej z udziałem Kuby Wojewódzkiego (patrz MMP 24 z 18 lipca br.).
Wbrew zapowiedziom przedstawicieli firmy P4 (patrz MMP24 z 15 czerwca br.) obsługa marki Play po rozstaniu się marketera z agencją Brain nie będzie więc w całości powierzona Grandes Kochonos. Na razie nie ma jeszcze decyzji, czy współpraca z agencją Grey ma charakter projektowy, czy też Grey zostanie drugą na stale pracującą dla telekomu firmą.
– Pewnie zależeć to będzie od wyników projektu z udziałem Kuby Wojewódzkiego – mówi Baran. Nie zdradził szczegółów planowanych działań, ale powiedział, że pomysł na wykorzystanie tego celebryty w reklamie może widzów zaskoczyć. – Niekoniecznie będzie grał samego siebie – dodaje Baran.
Działania reklamowe, w których wykorzystany zostanie wizerunek Wojewódzkiego, z różnym nasileniem będą trwać do końca br.