Anna Lipińska, specjalista ds. mediów i BTL, odeszła z działu marketingu Peugeot Polska, wynika z naszych informacji.
W Peugeot Polska pracowała od 2002 roku. Jako specjalista ds. mediów i BTL zajmowała się m.in. opracowywaniem strategii marketingowej firmy na dany rok kalendarzowy, przygotowywaniem briefu strategicznego dla agencji reklamowych, optymalizacją pracy domu mediowego pod kątem efektywności planowania mediów oraz przygotowywaniem i wysyłką mailingów papierowych do klientów.
Współpracowała też z Markiem Kamińskim, ambasadorem marki Peugeot, oraz z Fundacją Marka Kamińskiego w zakresie wykorzystania jego wizerunku oraz wsparcia działań prowadzonych przez fundację.
Wcześniej pracowała zaś w domach mediowych: Optimedia Poland (media buyer), OMD (media planner), Euromedia (assistant media planner & buyer).
Nie udało nam się ustalić, kto przejął jej obowiązki w Peugeot Polska.