Kraj

Dwuminutowa reklama Pilsnera w Discovery

Browar opowiada historię powstania receptury piwa Pilsner Urquell.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FpVlQXphG_W8%22%7D
Kompania Piwowarska rozpoczęła nową kampanię winietową marki Pilsner Urquell. Projekt został przygotowany we współpracy ze Starcomem i zespołem Brand Partnership Discovery Media. Dwuminutowy film reklamowy emitowany jest tylko w wybranych kanałach z portfolio Discovery. Kampania jest głównym działaniem marketingowym marki Pilsner na polskim rynku w tym roku.

Fragmenty spotów stanowią także podstawę kampanii online.