Przetargi

OS3 wygrała przetarg Enei

Agencja przygotuje dla firmy energetycznej nowy serwis oraz będzie prowadzić komunikację w social mediach.

Agencja OS3 Multimedia wygrała przetarg ogłoszony przez Eneę na architekturę i obsługę nowego serwisu internetowego oraz na kreację kampanii w ramach projektu edukacji ekologicznej, prowadzonego pod nazwą “W kontakcie z naturą”. Nazw pozostałych agencji nie ujawniono. Stronę, która zostanie na nowo zbudowana przez OS3, poprzednio stworzyła agencja MRM Worldwide.

Na potrzeby projektu OS3 będzie również odpowiedzialna za działania strategiczne i operacyjne w mediach społecznościowych. Strategia działań zakłada zaangażowanie aktora Michała Żebrowskiego – ambasadora marki Enea.

Dzięki nowemu, interaktywnemu kształtowi serwisu oraz działaniom w social mediach dostawca energii chce budować ekologicznie zaangażowaną społeczność, ucząc przy tym odpowiedzialnego korzystania z energii elektrycznej, promując zdrowy tryb życia oraz kształtując postawy prośrodowiskowe. Dla internautów, którzy aktywnie zaangażują się w projekt, przewidziano nagrody związane z tematyką działań. Nową odsłonę serwisu będzie można zobaczyć już jesienią br.