Kraj

UPC reklamuje superszybki internet [WIDEO]

Działania są preludium do większej jesiennej kampanii.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fi6PyREDmR3k%22%7D
Wczoraj wystartowała nowa kampania reklamowa UPC, której hasłem przewodnim jest “Przesiądź się na lepsze warunki z UPC”. W spotach telewizyjnych występuje Katarzyna Pakosińska, artystka kabaretowa, prezenterka i dziennikarka. Pakosińska jako nowoczesna kobieta, korzystająca z potencjału innowacyjnych usług telekomunikacyjnych, przekonuje do zalet internetu, który gwarantuje szybką komunikację oraz sprawną obsługę wielu aplikacji internetowych w tym samym czasie.

Obecnie prowadzone działania są wstępem do kampanii jesiennej, która rusza 1 września br.

Wiodącym medium kampanii jest telewizja (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, TV4, TVN Siedem, Polsat 2, Polsat Sport+Extra, Polsat Cafe, TVN24, Discovery, stacje tematyczne TVP, 13th Street, Ale Kino, AXN, BBC Entertainment, BBC Knowledge, BBC Lifestyle, Canal+, Canal+ Sport, Canal+ Sport2, Club TV, Comedy Central, Comedy Central Family, Czwórka Polskie Radio, Domo, Eska TV, Filmbox, Fox, FoxLife, History, Kuchnia TV, Movies24, National Geographic Channel, Orange Sport Info, Planete, Polsat Jim Jam, SportKlub, Wedding TV, Zone Europa, Zone Reality, Zone Romantica). Za przygotowanie spotu odpowiada DraftFCB + AD Fabrika.

Spot będzie emitowany również w serwisie Ipla.pl. Kampania obejmie także internet (bannery widoczne będą w największych portalach internetowych) oraz radio. Uzupełnieniem są materiały BTL, takie jak ulotki, pocztówki i plakaty. Będą one wykorzystywane w mailingach oraz obecne w biurach obsługi klienta. Materiały BTL przygotowała agencja Arip.

Planowaniem i zakupem mediów zajął się Media Vest.