Kraj

Jedna z największych kampanii w historii marki Łowicz

Agros rusza z dużym wsparciem linii Dziś na obiad.

Wystartowała pierwsza, bardzo silna kampania reklamowa, wspierająca wprowadzenie na rynek nowej linii innowacyjnych mokrych fiksów Łowicz Dziś na obiad (Agros Nova).

To jedna z w największych kampanii Łowicza na przestrzeni ostatnich kilku lat, realizowana za pośrednictwem wszystkich kluczowych kanałów komunikacji z konsumentami we współpracy z agencją reklamową Red8 Advertising oraz domem mediowym MediaCom.

Celem kampanii jest poinformowanie konsumentów o pojawieniu się w sprzedaży Łowicz Dziś na obiad oraz komunikacja kluczowych korzyści wynikających z jego użytkowania, tj. prostoty i naturalności przygotowania posiłków na bazie tego produktu.

Jedna z największych kampanii w historii marki Łowicz
Spoty w wersji 30- i 15-sekundowej wyjaśniają, na czym polega unikatowa, niemająca odpowiednika na polskim rynku – jak twierdzi producent – formuła Łowicz Dziś na obiad. Reklama, oparta na dotychczasowej platformie komunikacyjnej Łowicza, w warstwie kreatywnej wychodzi jednak znacznie poza dotychczasową formułę. Zrealizowana jest bowiem w konwencji telewizyjnego programu kulinarnego, ale poprzez postać sympatycznego widelca – tym razem jest to kulinarny ekspert – wyraźnie nawiązuje do poprzednich spotów marki Łowicz z udziałem sympatycznej rodziny kuchennych sztućców.

Kampania jest emitowana w głównych stacjach ogólnopolskich: TVP, TVP Info, TVN, Polsat oraz 36 kanałach tematycznych z pakietów: Atmedia, Discovery, Polsat i TVN. Statystyczny widz zobaczy spot średnio 15 razy.

Wkrótce wystartuje też kampania w sieci. Specjalnie przygotowany dla potrzeb internetu spot pojawi się m.in. w wybranych portalach tematycznych, komunikatorach, mediach społecznościowych. Dla wsparcia debiutu rynkowego Łowicz Dziś na obiad Agros Nova uruchamia też serwis www.dzisnaobiad.pl autorstwa agencji Brandplace. Reklamy Łowicza będą publikowane również sukcesywnie w prasie kolorowej – w 18 wysokonakładowych magazynach.

W ramach prowadzonych działań przewidziane zostało intensywne wsparcie w miejscach sprzedaży, w których pojawią się różnorodne materiały POS nawiązujące do kampanii ATL, wyróżniające produkty na półkach. Łowicz Dziś na obiad łączy cechy fiksów, znanych z kategorii dań w proszku, z formułą mokrego sosu.