Kraj

LOT wprowadza markę Vivanta na rynek masowy

Na rynku dań gotowych pojawia się nowy gracz.

LOT wprowadza markę Vivanta na rynek masowy
Vivanta, oferta dań gotowych z portfolio LOT Catering, trafiła do sprzedaży detalicznej.

Oferta produktowa Vivanty obejmuje wachlarz smaków i potraw, od tradycyjnej polskiej kuchni (pierogi, krokiety czy kurczak podhalański), przez dania obiadowe, takie jak roladki z indyka z makaronem szpinakowym w sosie pomidorowym, po dania egzotyczne, np. szaszłyk yakitori. Dla osób dbających o linię polecane są sałatki. W sprzedaży znajdują się również większe porcje, np. pieczeń wieprzowa w sosie myśliwskim z buraczkami.

W najbliższym czasie planowane jest poszerzenie oferty produktowej o nowe sezonowe dania. Wyróżnikiem Vivanty na rynku mają być m.in. naturalne składniki i ręczna produkcja. Wszystkie dania zostały przygotowane w oparciu o wiedzę i doświadczenie technologów żywienia.

Produkty tej marki dostępne są w sklepie firmowym LOT Catering oraz w wybranych sklepach sieci Tesco, E.Leclerc i Marcpol. Oferta dań gotowych Vivanta skierowana jest również do dużych sieci handlowych oraz hurtowni spożywczych.

Nie wiadomo, czy wejście Vivanty na rynek masowy wsparte będzie jakimiś działaniami marketingowymi.

Vivanta na rynku dań gotowych będzie konkurować m.in. z Pamapolem, Indykpolem, Kotlinem czy Mispolem.