M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

JWT/Parintex będzie pracować dla marki Isostar

Serwis Dzienny | 26 marca 2002, 00:00

Agencja J. Walter Thompson/Parintex wygrała przetarg na przygotowywanie kreacji dla marki Isostar, należącej do firmy Alima-Gerber. Umowa dotyczy br. W...

Agencja J. Walter Thompson/Parintex wygrała przetarg na przygotowywanie kreacji dla marki Isostar, należącej do firmy Alima-Gerber. Umowa dotyczy br. W przetargu uczestniczyło pięć agencji (m.in. TBWAHager, która ostatnio pracowała dla tej marki, oraz PZL i Corporate Profiles DDB Group). "Agencje zaproszone do przetargu przygotowały dla nas plan kampanii dotyczącej produktów Isostar. Najbardziej podobała nam się propozycja JWT/Parintex i ona stanie się podstawą działań reklamowych planowanych w najbliższym czasie" - powiedział Wojciech Tomikowski, dyrektor marketingu firmy Alima-Gerber. Tomikowski nie chce zdradzić szczegółów dotyczących kampanii. Jej rozpoczęcie planowane jest na połowę kwietnia br. "Jeszcze nie zapadła decyzja o dacie końcowej działań reklamowych. Na pewno będzie to kampania długofalowa" - dodaje Tomikowski. Dyrektor marketingu Alimy-Gerber zapowiedział, że na razie nie jest planowane wprowadzenie nowych produktów marki Isostar, ale zastrzegł, że są już pomysły na kilka produktów niszowych. Głównym medium kampanii będzie telewizja. Reklama telewizyjna będzie wspomagana w prasie. "Obecnie kończymy przygotowywać spot dla Isostaru" - mówi Piotr Pokrzywa, dyrektor generalny agencji JWT/Parintex, i dodaje, że obecnie trudno jeszcze sprecyzować dalsze plany dotyczące innych kampanii Isostaru planowanych w najbliższym czasie. Tomikowski nie chciał ujawnić wysokości budżetu planowanej kampanii. Planowaniem i zakupem mediów dla firmy zajmuje się dom mediowy MediaCom Warszawa. (PM)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,