M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zmiany w Biurze Reklamy wydawnictwa Axel Springer Polska

Serwis Dzienny | 26 marca 2002, 00:00

Axel Springer Polska wzmocniło dyrekcję swego Biura Reklamy. Kieruje nim, jak wcześniej, Dominik Tzimas. Od teraz ma dwóch zastępców, a...

Axel Springer Polska wzmocniło dyrekcję swego Biura Reklamy. Kieruje nim, jak wcześniej, Dominik Tzimas. Od teraz ma dwóch zastępców, a nie - jak było - jednego. Równolegle z Leszkiem Kobylińskim funkcję zastępcy dyrektora sprawuje też Agnieszka Kostka. Jest związana z wydawnictwem od 1997 r. Pełniła funkcję specjalisty ds. reklamy, koorynatora tytułu ("Auto Świat"), koordynatora tytułów motoryzacyjnych. Obecnie odpowiedzialna jest za tytuły męskie. Leszek Kobyliński jest zastępcą Dominika Tzimasa od sierpnia ub.r. Pracę w Axel Springer Polska rozpoczął w 1996 r. Był w wydawnictwie specjalistą ds. reklamy, sales managerem, koordynatorem grupy tytułów kobiecych. W Biurze Reklamy Axel Springer Polska awansowali także: Maciej Jakubiec, który objął stanowisko menedżera tytułów motoryzacyjnych, Iwona Konopka - została menedżerem tytułów młodzieżowych, oraz Anna Szaluś - jest od teraz menedżerem pism "Pani Domu" i "Pani Domu Poleca". Do zespołu dołączył również Janusz Komorowski. Objął stanowisko koordynatora sprzedaży regionalnej. (KP)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,