Kraj

FoodCare partnerem Elite Model Look 2011

Marki Fitella i Frugo będą obecne podczas konkursu dla modelek.

Należące do FoodCare marki Fitella i Frugo zostały partnerami tegorocznego konkursu Schwarzkopf Elite Model Look Polska 2011.

Organizatorzy konkursu Elite Model Look Polska od lat promują wśród kandydatek na modelki zdrowe metody odżywiania. – Rokrocznie szukamy partnera dla konkursu, który wspomagałby nasze starania propagowania wśród dziewcząt zdrowych metod żywienia. Zawsze tłumaczymy dziewczętom, że owszem, modelka musi być szczupła, nie oznacza to natomiast, że ma głodować. Nasi specjaliści od zdrowego żywienia, w tym roku przedstawiciele marki Fitella, będą uczyć dziewczęta, jak bilansować swoją dietę, jakie produkty można ze sobą łączyć, z czego rezygnować – mówi dyrektor konkursu Agnieszka Stańczyk.

Fitella oferuje produkty skierowane do młodych aktywnych kobiet, ceniących zdrowy styl życia i odżywiania oraz modny, aspirujący charakter kierowanej do nich oferty. Produktami cieszącymi się największym uznaniem konsumentek są oferowane w jednorazowych saszetkach płatki śniadaniowe z pełnego ziarna pszenicy z błonnikiem i bez dodatku cukru (Fitella Diet), owsianka z mlekiem i owocami (Fitella Slim Effect) oraz chrupiące musli.

Tegorocznymi partnerami konkursu Elite Model Look są również Rica Lewis, marka odzieży dżinsowej, oraz Grupa TP.