Kraj

Droższe reklamy w Radiu Zet

Po trzech latach niezmieniania cennika stacja wprowadza ponad 5-proc. podwyżkę cen reklam.

Wraz z jesienną ramówką po raz pierwszy od trzech lat zmienią się ceny reklam w Radiu Zet (Eurozet).

Nowa oferta handlowa zacznie obowiązywać od 5 września br. Średni koszt 30-sekundowego spotu w Radiu Zet będzie wyższy o 5,5 proc. w stosunku do dotychczasowych taryf. Najdroższy z nich kosztować będzie w prime timie 15,6 tys. zł.

Tym samym wzrosną średnie ceny w ofertach: Zet Barometr, Zet Barometr+, Zet Total. Zmianie ulegnie również cennik Pakietu Niezależnych, do którego niedawno dołączyło Radio Konin, a wkrótce mają dołączyć kolejne stacje lokalne.

Ceny w pozostałych produktach oferowanych przez RRM (biuro reklamy Eurozetu) zostają utrzymane na dotychczasowym poziomie.

– Korzystna koniunktura na rynku reklamy radiowej przy jednocześnie zwiększonym zainteresowaniu reklamodawców ofertą Eurozet skłoniły nas do podjęcia decyzji o wprowadzeniu nowych cen reklam w Radiu Zet. Zmieniamy je po raz pierwszy od trzech lat. W tym samym czasie nasz krakowski konkurent przeprowadził serię podwyżek, w wyniku których ceny reklam w RMF FM wzrosły o blisko jedną trzecią. Należy przy tym podkreślić, że w ostatnim roku dystans słuchalności między naszymi stacjami istotnie się zmniejszył, a pozycja Radia Zet jest stabilna – komentuje Jaromir Sroga, dyrektor sprzedaży i marketingu Grupy Eurozet.