Ringer Axel Springer Polska rozpoczął kampanię wizerunkową “Faktu”. Działania prowadzone są pod hasłem “Co Pan/Pani myśli o “Fakcie”?”.
W kampanii znane osoby z różnych dziedzin życia wypowiadają się o “Fakcie”. Mówią to, co rzeczywiście myślą o gazecie, bez cenzury. Udział w kampanii odbywa się bez wynagrodzenia dla gwiazdy. Symboliczne honorarium przekazywane jest na cel charytatywny. Informacja o tym znajduje się na layoutach prasowych i outdoorowych.
Na wyrażenie swojego zdania o gazecie w pierwszej odsłonie kampanii zgodzili się: Grażyna Szapołowska, Monika Pyrek, Krzysztof “Diablo” Włodarczyk oraz Piotr Kupicha z zespołu Feel.
Kampania jest zaplanowana jako długofalowe działanie. Obejmuje emisję spotów reklamowych w telewizji (m.in. TVP, TVN, Polsat, kanały tematyczne), w kinie, na outdoorze oraz w tytułach prasowych Ringier Axel Springer Polska.
Kampania została zrealizowana we współpracy z agencją reklamową Grandes Kochonos, a za zakup mediów odpowiadał dom mediowy MediaCom.