Zagranica

Amerykanie więcej korzystają z mediów cyfrowych

Amerykańskie rodziny także częściej używają urządzeń mobilnych.

Z badania wykonanego przez firmę Opinion Research zleconego przez Cisco wynika, że wśród posiadaczy dostępu do bezprzewodowego internetu z rodzin z jednym lub więcej dzieckiem 92 proc. respondentów jako ulubione zajęcie wskazuje przeglądanie stron internetowych i e-mail.

67 proc. respondentów regularnie ściąga muzykę i wideo, szczególnie ze stron tworzonych przez użytkowników, jak YouTube, serwisy VoD i sklep iTunes.

Dwie trzecie panelistów zadeklarowało częste korzystanie z tabletów. Najczęściej przeglądanie stron i serwisów odbywa się dzięki konsolom do gry (66 proc.), smartfonom (41 proc.) oraz drukarkom bezprzewodowym (36 proc.).

Ogólnie 62 proc. dorosłych korzysta z internetu codziennie, a 71 proc. 5 do 7 dni w tygodniu.

54 proc. dzieci łączy się z internetem co najmniej pięć razy w tygodniu, 62 proc. w ten sam sposób co rodzice.

Cisco wyciąga z tego badania wniosek, że już całe rodziny czerpią benefity z bezprzewodowego dostępu do internetu.

(Warc.com)