M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

P&G wspiera kampanią reklamową sprzedaż Mr Propera

Serwis Dzienny | 27 marca 2002, 00:00

Koncern Procter & Gamble (P&G) rozpoczął kampanię reklamową nowych zapachów środka czyszczącego Mr Proper. Za strategię i kreację działań reklamowych...

Koncern Procter & Gamble (P&G) rozpoczął kampanię reklamową nowych zapachów środka czyszczącego Mr Proper. Za strategię i kreację działań reklamowych odpowiedzialna jest agencja reklamowa Grey, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaCom. Akcja reklamowa prowadzona jest w prasie (m.in. "Tina", "Gala", "Naj", "Przyjaciółka", "Świat Kobiety") oraz w telewizji (m.in. TVP, Polsat, TVN). Celem kampanii jest promocja nowego opakowania produktu oraz nowych zapachów: zielone jabłuszko i owoce leśne. Małgorzata Mejer, PR manager w P&G Polska, nie podała informacji o wysokości budżetu i terminie zakończenia kampanii. (JD)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,