Zagranica

Publicis Consultants ratuje wizerunek Andersen International

Jedna z największych firm w branży audytorskiej Andersen International przekazała swój budżet na kampanię komunikacyjną bez przetargu agencji Publicis Consultants....

Jedna z największych firm w branży audytorskiej Andersen International przekazała swój budżet na kampanię komunikacyjną bez przetargu agencji Publicis Consultants. Dotychczas był on obsługiwany przez Euro RSCG Corporate z Paryża. Kampania, nad którą pracuje Publicis, ma nie tylko poprawić wizerunek Andersena, który znalazł się w centrum afery związanej z bakructwem amerykańskiego koncernu Enron, ale również przekonać klientów i władze antymonopolowe do fuzji między Andersen International a jego największym konkurentem KPMG Legal. Kampania będzie również kierowana do 56 tys. pracowników Andersena na całym świecie, bowiem niektóre z oddziałów prowadziły w tej sprawie negocjacje na własną rękę. Rosyjski i nowozelandzki oddział Andersena prowadziły rokowania na temat fuzji z Ernst & Young, natomiast zarządy placówek w Chinach i Hongkongu omawiały zasady połączenia z PricewaterhouseCoopers.