Zagranica

Więcej niż tanie linie

EasyJet, tania linia lotnicza, która w strategii marketingowej stawia nacisk na cenę, repozycjonuje się w paneuropejskiej kampanii jako łącznik między ludźmi.

Kampania, przygotowana przez agencję VCCP, rozpocznie się 1. października i obejmie telewizję, druk i internet. Kreację spina hasło „Dokąd jedziesz?’. Kampania obejmie kluczowe rynku europejskie: Wielką Brytanię, Francję, Hiszpanię, Włochy, Szwajcarię i Niemcy.

W spocie pracownicy easyJet pokazują najlepsze momenty ze swoich wakacji. Filmy zamieścili na stronie easyjet.com i do tego samego zachęcają konsumentów.

W przeszłości easyJet w strategii reklamowej koncentrował się na działaniach taktycznych, związanych z ceną oferty. Działania przygotowywano wewnętrznie, były wymierzone w głównego rywala Ryanair.

W maju easyJet odnotował stratę w wysokości 94 proc. obwiniając za to podwyźszenie opłat pasaźerskich i cen ropy.

(brandrepublic.com)