Przetargi

Lukas Bank przenosi budżet do MEC

Niuanse strategiczne zadecydowały o wygranej domu mediowego MEC w przetargu na obsługę mediową Lukas Banku.

Lukas Bank wybrał ofertę domu mediowego MEC w przetargu na planowanie i zakup mediów. Jak mówi Marcin Sawicki, dyr. komunikacji marketingowej Lukas Banku, propozycje kosztowe finalistów przetargu były bardzo zbliżone, a o wygranej MEC zadecydowały niuanse strategiczne. Nie podaje jednak jakie.

Umowa z MEC na razie obowiązuje do końca br., ale Lukas Bank myśli o długofalowej współpracy. W przetargu brały udział Initiative, który dotychczas obsługiwał tego klienta, oraz PHD Media Direction. Audytorem konkursu był Instytut Audytu Mediowego. Obsługą mediów online’owych nadal zajmuje się PanMedia Western.

Przypomnijmy, że wkrótce bank ruszy z działaniami rebrandingowymi związanymi ze zmianą nazwy na Credit Agricole Bank Polska. Firma wciąż prowadzi przetarg na agencję reklamową, która będzie odpowiedzialna za przygotowanie kreacji do tej kampanii. Według naszych informacji na short-liście są Lowe GGK i GPD. Propozycje obu banków zostały przebadane przez IQS.