Agencja reklamowa Communication Unlimited wygrała przetarg na realizację dwóch programów sole & exclusive dla marki Coca-Cola podczas mistrzostw Europy w piłce nożnej Euro 2012. Oba projekty prowadzone będą przez międzynarodowy zespół agencyjny działający w Polsce i na Ukrainie, skierowany do realizacji działań związanych z imprezą.
Agencja odpowiedzialna jest za całościową organizację dwóch programów “Flag Bearers” oraz “Ultimate Access”, których celem jest umożliwienie wybranym osobom uczestnictwa w meczu rozgrywek Euro 2012.
– Piłka nożna to z pewnością najpopularniejszy sport w wielu krajach na całym świecie. Jako firma jesteśmy związani z tą dyscypliną od dziesiątek lat, starając się zapewniać naszym konsumentom i fanom futbolu prawdziwe i niepowtarzalne sportowe emocje. “Flag Bearers” i “Ultimate Access” to nasze flagowe programy, do których jako jeden z top partnerów Euro 2012 mamy wyłączne prawa i które z sukcesem prowadzimy od wielu lat – mówi Mikołaj Ciaś, Coca-Cola UEFA Euro 2012 marketing & commercial activation manager Poland and Ukraine.
W ramach projektu “Flag Bearers” młodzież z kilkudziesięciu krajów świata przyjedzie do Polski i na Ukrainę, by podczas ceremonii otwarcia wnieść na boisko flagi obu drużyn biorących udział w rozgrywkach. Z kolei program “Ultimate Access”, skierowany do osób pełnoletnich, umożliwi wybranym fanom pobyt w miejscach niedostępnych dla zwykłego kibica. W ramach atrakcji przewidziano m.in. zwiedzanie zaplecza stadionu, oglądanie meczu z miejsc dla VIP-ów oraz udział w konferencji prasowej po meczu.
Zespołem dedykowanym do realizacji projektów dla marki Coca-Cola kieruje Ewa Brolska, international supervisor w Communication Unlimited.
Coca-Cola od wielu lat angażuje się w sponsoring piłki nożnej. Jest m.in. organizatorem ogólnopolskiego turnieju młodzieży Coca-Cola Cup. Jest także oficjalnym sponsorem Euro 2012 w Polsce i na Ukrainie.