Rusza ogólnopolska kampania Philipsa pod hasłem “Pokochaj swoje włosy”. Oficjalnym ekspertem tej komunikacji została Jaga Hupało (na zdj.) – hairdesignerka, projektantka i stylistka gwiazd.
Kampania ma na celu zaprezentowanie portfolio produktów Philipsa do stylizacji włosów – suszarek, prostownic, lokówek i lokówkosuszarek.
Na stronie internetowej dedykowanej kampanii – www.pokochajswojewlosy.pl – rusza ogólnopolski konkurs. Każda kobieta, która ceni sobie swoje włosy, będzie mogła zgłosić się do udziału w castingu. Do wygrania jest współpraca z marką Philips oraz metamorfoza, którą wykona osobiście Jaga Hupało.
W ramach kampanii Philips zaplanował także specjalną akcję promocyjną dla konsumentów. Każdy, kto w terminie od 1 września do 31 października br. zakupi prostownicę, suszarkę, lokówkę lub lokówkosuszarkę Philips, otrzyma zwrot 20 proc. wydanej kwoty. Wystarczy przesłać kupon wraz z kopią dowodu zakupu i kodem kreskowym na adres podany na ulotce lub na stronie WWW.
Działania reklamowe wspierające kampanię prowadzone będą w mediach ogólnopolskich: w radiu, prasie kobiecej oraz internecie.
Za kreację odpowiada agencja DDB. Agencją interaktywną Philipsa jest Pride & Glory Interactive. Media na potrzeby kampanii planował Carat.