Kraj

Hupało na rzecz Philipsa

Producent prowadzi kampanię reklamową poprzez szereg działań, od konkursu po ATL, by nakłonić kobiety do zakupu produktów do stylizacji włosów.

Hupało na rzecz Philipsa
Rusza ogólnopolska kampania Philipsa pod hasłem “Pokochaj swoje włosy”. Oficjalnym ekspertem tej komunikacji została Jaga Hupało (na zdj.) – hairdesignerka, projektantka i stylistka gwiazd.

Kampania ma na celu zaprezentowanie portfolio produktów Philipsa do stylizacji włosów – suszarek, prostownic, lokówek i lokówkosuszarek.

Na stronie internetowej dedykowanej kampanii – www.pokochajswojewlosy.pl – rusza ogólnopolski konkurs. Każda kobieta, która ceni sobie swoje włosy, będzie mogła zgłosić się do udziału w castingu. Do wygrania jest współpraca z marką Philips oraz metamorfoza, którą wykona osobiście Jaga Hupało.

W ramach kampanii Philips zaplanował także specjalną akcję promocyjną dla konsumentów. Każdy, kto w terminie od 1 września do 31 października br. zakupi prostownicę, suszarkę, lokówkę lub lokówkosuszarkę Philips, otrzyma zwrot 20 proc. wydanej kwoty. Wystarczy przesłać kupon wraz z kopią dowodu zakupu i kodem kreskowym na adres podany na ulotce lub na stronie WWW.

Działania reklamowe wspierające kampanię prowadzone będą w mediach ogólnopolskich: w radiu, prasie kobiecej oraz internecie.

Za kreację odpowiada agencja DDB. Agencją interaktywną Philipsa jest Pride & Glory Interactive. Media na potrzeby kampanii planował Carat.