Kraj

RMF Classic stawia na interaktywność

Stacja wprowadza do jesiennej ramówki nowe autorskie audycje.

Nowością w nowej ramówce radia jest to, że utwory na “Listę Przebojów Muzyki Filmowej” będą wybierać internauci, którzy mogą zgłaszać również swoje propozycje. Notowania będą miały miejsce w soboty po godz. 15, a audycję poprowadzi Magdalena Miśka-Jackowska.

W jesiennym programie pojawią się także inne nowości, m.in. program o tajnikach powstawania słynnych scenariuszy filmowych i telewizyjnych – “Słowem się kręci”. Jednym z pierwszych gości programu będzie Ilona Łepkowska. Nowością na antenie stacji będą także “Fakty Ekonomiczne RMF Classic” emitowane tuż po zamknięciu notowań GPW.

RMF Classic stawia na interaktywność
Przedpołudniowe pasmo konkursowe w RMF Classic poświęcone będzie “Pasjonatom” – znanym ludziom, którzy zasłynęli z nietypowych pasji.

Jesienna ramówka stacji rusza 5 września br.

Według ostatnich danych instytutu Millward Brown SMG/KRC w okresie od maja do lipca 2011 roku RMF Classic słuchało każdego dnia niemal 400 tys. osób, co oznacza wzrost audytorium o 34 proc. RMF Classic szczególnie cenią osoby z wykształceniem wyższym (59 proc. słuchaczy), należące do kategorii dyrektorzy, wolne zawody (37 proc.), mieszkańcy miast powyżej 200 tys. (65 proc.).

Liczba reklamodawców w RMF Classic wyraźnie wzrasta – wynika z danych Kantar Media. W okresie styczeń-lipiec 2011 roku było ich 188 – to o 48 więcej niż rok wcześniej. Przychody stacji z reklam w ujęciu cennikowym wzrosły w analogicznym okresie o 182 proc. w porównaniu z ubiegłorocznymi wynikami. W 2011 wielu prestiżowych reklamodawców powierzyło swój budżet RMF Classic – m.in.: Volvo Auto Polska, Mercedes-Benz Polska, Lufthansa czy Lexus. Bardziej precyzyjne dane na temat wpływów stacji nie zostały podane.