M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Marcin Jeziorski szefem Scholz & Friends

Agata Małkowska-Szozda | 5 września 2011, 06:00

Joanna Hurda, dotychczasowa CEO, odchodzi z agencji.

Marcin Jeziorski zastąpi na stanowisku CEO agencji Scholz & Friends Joannę Hurdę. Jeziorski przejmie zarządzanie agencją jeszcze w tym tygodniu.

– Mam wielkie ambicje związane z S&F – mówi Jeziorski. – Chciałbym, żeby szybko stała się jedną z najsilniejszych agencji na rynku. Dzięki Joannie Hurdzie agencja zyskała kształt, biznes jest uporządkowany i stabilny, teraz agencji potrzebna jest wyrazistość i nad tym będziemy pracować.

Według Jeziorskiego najważniejszym zadaniem w najbliższym czasie będzie rozbudowa portfolio klientów – agencja ma zatem być bardziej aktywna na polu nowego biznesu.

Marcin Jeziorski ostatnio zaangażowany był w zawieszony ostatecznie projekt Change Lagos (patrz poprzednie wydanie MMP24), wcześniej był dyrektorem zarządzającym 303, agencji wchodzącej w skład grupy Young & Rubicam Brands. Doświadczenie zdobywał w sieciowych agencjach D'Arcy (obecnie G7) oraz Saatchi & Saatchi. Współtworzył Team One (był jego pierwszym pracownikiem) oraz 303 (dyrektor zarządzający). Pracował dla takich marek, jak: Simplus, 36.6, Tymbark, Wirtualna Polska, Herbapol (Green Up), PTC (Era, Tak Tak), Warta, Kredyt Bank, Lexus, Hochland, "Dziennik".

Joanna Hurda była prezesem agencji Scholz & Friends od 15 maja ub.r., wcześniej pełniła funkcję business development directora Saatchi & Saatchi Communications, odpowiadała także za rozwój nowego biznesu w całej grupie – zarówno za pozyskiwanie nowych klientów, jak i za rozwój współpracy między istniejącymi klientami a wszystkimi unitami Saatchi & Saatchi. Wcześniej była managing directorem w Saatchi & Saatchi. Nie wiadomo, jakie są dalsze plany zawodowe Hurdy.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,