Kraj

Zespół Zanoksu większy o dziesięć osób

Polski oddział zatrudnia obecnie 15 pracowników.

Firma Zanox specjalizująca się w marketingu afiliacyjnym powiększa zespół. W ostatnim kwartale polski oddział  zasiliło dziesięciu nowych pracowników.

Sebastian Świderski, head of account management, odpowiedzialny jest za obsługę i rozwijanie współpracy z klientami firmy w Europie Środkowej i Wschodniej. Przez ostatnie 4,5 roku pracował dla portalu Money.pl na stanowisku e-commerce & sales managera.

Natalia Koc, key account manager agency, odpowiada za obsługę rynku agencyjnego. Wcześniej była account managerem w BusinessClick.

Krzysztof Silarow, head of sales operations, czuwa nad prawidłowym przebiegiem procesów w Zanoksie oraz planowaniem i realizacją projektów. Doświadczenie zdobywał w sieci afiliacyjnej Online Media Group, gdzie był project managerem odpowiedzialnym za projekty dla kluczowych klientów.

Paweł Grochowski, key account manager publishers, nadzoruje współpracę Zanoksu z wydawcami na rynku Europy Środkowej i Wschodniej. Przez ostatnie 9 lat był związany z branżą turystyczną i e-commerce. Pracował m.in. w Booking.com Polska jako account manager.

Michał Pachnik, technical sales engineer, zajmuje się implementacją technologii Zanoksu oraz uruchamianiem i nadzorowaniem przebiegu kampanii od strony technologicznej. Wcześniej był związany z ARBOmedia.

Natalia Królikowska, account manager, jest odpowiedzialna za klientów detalicznych. Doświadczenie zdobywała w agencji badań rynku Synovate oraz w dziale marketingu Avon Cosmetics Polska.

Alicja Borucińska, account manager publisher, wcześniej pełniła funkcję wydawcy programów afiliacyjnych w departamencie sprzedaży Comperia.pl.

Weronika Sobolak, sales manager, odpowiada za pozyskiwanie nowych klientów. Przed podjęciem pracy w Zanoksie współpracowała z Supermedia Interactive, gdzie odpowiadała m.in. za wdrożenia serwisów WWW oraz aplikacji w Facebooku.

Rafał Kostka, account manager, poprzednio pracował w Alior Banku, w dziale obsługi klienta indywidualnego i biznesowego.

Anna Klasztorny, finance manager, odpowiada za aspekty finansowe kampanii oraz programów Zanoksu. Ukończyła studia licencjackie w SGH na kierunku finanse i rachunkowość. Specjalizuje się w bankowości inwestycyjnej.

Rozwój firmy Zanox na polskim rynku związany jest m.in. z pozyskaniem nowych klientów. Do grona reklamodawców Zanoksu w ostatnim okresie dołączyły: Groupon, UPC Polska, Inteligo, Douglas, Deallx, ASOS, Fastdeal. Obecnie w polskim oddziale Zanoksu pracuje 15 osób.