Kraj

Cadbury Wedel wesprze reklamą sprzedaż nowych smaków czekolad

Cadbury Wedel w połowie kwietnia br. rozpocznie telewizyjną kampanię reklamową trzech nowych smaków czekolad: Włoskiej, Karaibskiej oraz Greckiej. Za strategię...

Cadbury Wedel w połowie kwietnia br. rozpocznie telewizyjną kampanię reklamową trzech nowych smaków czekolad: Włoskiej, Karaibskiej oraz Greckiej. Za strategię i kreację działań reklamowych odpowiedzialna jest agencja reklamowa Saatchi & Saatchi. Natomiast planowaniem i zakupem mediów zajmie się dom mediowy Initiative Media. Kampania będzie prowadzona w stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, Polsat oraz TVN. Według Agnieszki Surowicz, PR managera w Cadbury Wedel, przewidziano również wsparcie promocji materiałami POS. Kampania reklamowa potrwa kilka tygodni. Za graficzny projekt opakowania nowych czekolad odpowiedzialne są agencje: Coley Porter Bell i Adcon. (JD)