Zagranica

Wart 8,5 mln dol. brytyjski budżet reklamowy Daewoo do wzięcia

Koreański producent samochodów Daewoo rozpoczął przetarg na swój budżet reklamowy w Wielkiej Brytanii, kończąc tym samym siedmioletnią współpracę z londyńską...

Koreański producent samochodów Daewoo rozpoczął przetarg na swój budżet reklamowy w Wielkiej Brytanii, kończąc tym samym siedmioletnią współpracę z londyńską agencją reklamową Duckworth Finn Grubb Waters (DFGW). Wysokość budżetu szacowana jest na 8,5 mln dol. Budżet na planowanie i zakup mediów pozostanie nadal w należącym do WPP Group domu mediowym Mediaedge:CIA. Decyzja o zmianie agencji, jak twierdzi Nigel Unwin, marketing service manager w Daewoo Cars, nie jest spowodowana niezadowoleniem ze współpracy z DFGW. “Oznacza ona po prostu potrzebę zmiany, co przecież zdarza się na każdym rynku” – powiedział Unwin.