Zagranica

Telekom Austria walczy o utrzymanie stabilnej pozycji na rynku

Telekom Austria (TA) będzie walczył o utrzymanie swojej pozycji na rynku, wykorzystując intensywne działania marketingowe. TA stara się  nie dopuścić...

Telekom Austria (TA) będzie walczył o utrzymanie swojej pozycji na rynku, wykorzystując intensywne działania marketingowe. TA stara się  nie dopuścić do utraty jej 52-proc. udziału w austriackim rynku usług telekomunikacyjnych. Firma rozpisała już przetarg na wart 20 mln dol. budżet reklamowy, do którego zaprosiła m.in. agencje Etathalter Saatchi & Saatchi, Demner Merlicek & Bergman, BBDO Worldwide, Barci & Partner/Young & Rubicam, Grill/Thompson, Euro RSCG Worldwide oraz Ogilvy & Mather. Celem kampanii będzie zmiana wizerunku TA, obecnie postrzeganego jako kosztownego operatora, na przyjazną dla klienta markę.