Zagranica

Grey zdobył wart 50 mln dol. niemiecki budżet brandu British Telecom

Mm02, brand telefonii komórkowej British Telecom, znalazł się w rękach Grey Worldwide. Agencja zajmie się obsługą niemieckiego budżetu reklamowego marki,...

Mm02, brand telefonii komórkowej British Telecom, znalazł się w rękach Grey Worldwide. Agencja zajmie się obsługą niemieckiego budżetu reklamowego marki, którego wysokość szacowana jest na 50 mln dol. Działania reklamowe skupią się na zmianie nazwy regionalnego oddziału Mm02 z Viag Interkom na 02. Na rynkach holenderskim, irlandzkim i brytyjskim operator funkcjonuje pod nazwą BT Cellnet. Grey zajmie się adaptacją kreacji stworzonej przez londyńską agencję Vallance Carruthers Coleman Priest, która obsłuży Mm02 na terenie Europy. Grey będzie również obsługiwał nowe produkty brandu takie jak usługi e-mailowe “Blackberry”. Viag Interkom zajmuje czwarte miejsce na rynku niemieckim wśród operatorów telefonii komórkowej, z 7-proc. udziałem w tym sektorze. Wiodącym na lokalnym rynku graczem jest T-Mobile, należący do Deutsche Telekom.