Kraj

Cadbury Wedel rozbudowuje portfolio czekolad z dodatkami

Cadbury Wedel wzmacnia pozycję w segmencie czekolad z dodatkami, wprowadzając do sprzedaży trzy nowe produkty. Są to czekolady o nazwach:...

Cadbury Wedel wzmacnia pozycję w segmencie czekolad z dodatkami, wprowadzając do sprzedaży trzy nowe produkty. Są to czekolady o nazwach: Włoska, Karaibska i Grecka w cenie 2,9 zł. Ich rynkowy debiut wesprze kampania reklamowa, którą przygotowała agencja Saatchi & Saatchi oraz dom mediowy Initiative Media, który zajął się planowaniem i zakupem mediów. Nakręcono 10-sekundowy spot reklamowy, przygotowano także bogaty wybór materiałów reklamowych. Opakowania nowych czekolad zostały wykonane przez dwie agencje: Coley Porter Bell i Adcon. Cadbury Wedel jest liderem rynku tabliczek czekoladowych z 27,3-proc. udziałem ilościowym i 28,8-proc. udziałem wartościowym (dane ACNielsen, grudzień – styczeń br.). Według badań Tracking Study przeprowadzonych przez SMG/KRC Poland w grudniu ub.r. Wedel charakteryzował się najwyższym wskaźnikiem świadomości spontanicznej, jeśli chodzi o znajomość marki czekolady, który wyniósł 41 proc. W przypadku Milki było to 24,6 proc., Alpen Gold – 16,2 proc., a Goplany – 8,1 proc. (MKS)