M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nike rusza z globalną akcję reklamową pod hasłem "Secret Tournament"

Serwis Dzienny | 5 kwietnia 2002, 00:00

Producent odzieży i sprzętu sportowego Nike zdołał namówić 24 najsłynniejszych piłkarzy świata do udziału w globalnej, multimedialnej kampanii zatytułowanej "Secret...

Producent odzieży i sprzętu sportowego Nike zdołał namówić 24 najsłynniejszych piłkarzy świata do udziału w globalnej, multimedialnej kampanii zatytułowanej "Secret Tournament". Głównym punktem kampanii stworzonej przez agencję reklamową Wieden & Kennedy jest trzyminutowy spot, który pokazuje zgromadzonych w nieznanym porcie piłkarzy przygotowujących się do tajemniczych rozgrywek. W sekretnym turnieju udział bierze osiem drużyn: Os Tornados (w składzie: Ronaldo, Roberto Carlos, Luis Figo), Triple Espresso (Francesco Totti, Thierry Henry, Hidetoshi Nakata), The Onetouchables (Ruud Van Nistelrooy, Patrick Vieira, Paul Scholes), Cerberus (Edgar Davids, Lilian Thuram, Sylvain Wiltord), Toros Locos (Javier Saviola, Luis Enrique, Fredrick Ljunberg), Equipo de Fuego (Claudio Lopez, Hernan Crespo, Gaizka Mendieta), Tutoo Bene (Rio Ferdinand, Fabio Cannavaro, Thomas Rosicky) i Funk Seoul Brothers (Ki Hyeon Seol, Ronaldinho, Denilson). Reżyserem spotów jest Terry Gilliam, autor takich filmów jak "Brazil", "12 Monkeys" oraz "Monty Python i Święty Graal". W kampanii wykorzystana zostanie telewizja, kino, reklama prasowa, reklama zewnętrzna, radio oraz nośniki CD-ROM. Specjalnie przygotowane teasery będą zachęcać do odwiedzenia strony internetowej www.nikefootball.com.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,