M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Michelin konsoliduje europejski budżet sprzedaży promocyjnej

Serwis Dzienny | 5 kwietnia 2002, 00:00

Francuski producent opon Michelin wybrał należącą do Havas agencję marketing services The Sales Machine do obsługi nowego paneuropejskiego budżetu sprzedaży...

Francuski producent opon Michelin wybrał należącą do Havas agencję marketing services The Sales Machine do obsługi nowego paneuropejskiego budżetu sprzedaży promocyjnej. Agencja The Sales Machine będąca oddziałem Euro RSCG Worldwide wygrała budżet w wyniku przetargu, w którym brały udział Grey Marketing Services, Ogilvy Canaveral i związana z DDB Worldwide agencja Rapp Collins. Paneuropejska kampania, na którą składają się działania promocyjne w punktach sprzedaży, eventy promocyjne, działania public relations oraz treningi motywacyjne personelu sprzedażowego, będzie adaptowana na poszczególne rynki przez lokalne agencje wchodzące w skład sieci Euro RSCG Marketing Services. Promocje Michelin skupią się głównie na oponach. Podczas prowadzonych akcji będzie także promowana sprzedaż produktów dodatkowych, takich jak mapy koncernu oraz przewodniki wakacyjne.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,