Kraj

United Parcel Service promuje swoje usługi kurierskie

United Parcel Service (UPS) promuje swoje usługi kurierskie. "To najbardziej intensywna kampania, jaką firma UPS prowadziła dotąd w Polsce" -...

United Parcel Service (UPS) promuje swoje usługi kurierskie. “To najbardziej intensywna kampania, jaką firma UPS prowadziła dotąd w Polsce” – uważa Jacek Przybyłowski, dyrektor marketingu UPS Poland. Kampania rozpoczęła się w marcu i potrwa do połowy kwietnia br. Główne media to telewizja (TVP1, TVP2 i TVN) i prasa (“Gazeta Wyborcza”, “Rzeczpospolita”, “Puls Biznesu”, “Wprost”, “Polityka”, “Przyjaciółka”, “Pani Domu” oraz pisma branżowe: “Brief”, “Spedycja Transport Logistyka” i “Logistyka a Jakość”). Celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki wśród klientów usług związanych z przesyłkami ekspresowymi. Działania skierowane są przede wzystkim do osób w wieku 25-49 lat, obu płci, mieszkających w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców, które pracują w firmach korzystających z usług kurierskich. Reklamy pojawiające się w polskich mediach są adaptacjami wersji przygotowanych na rynki europejskie. Kreację przygotowała agencja reklamowa McCann-Erickson, która współpracuje z firmą UPS globalnie. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann. Firma nie podała wysokości budżetu kampanii. “Nie są to jedyne działania reklamowe UPS zaplanowane na ten rok. Na pewno przypomnimy o sobie jesienią” – mówi Przybyłowski. UPS jest międzynarodową firmą specjalizującą się w dostarczaniu przesyłek ekspresowych. Globalne obroty firmy za ubiegły rok wyniosły 30,6 mld dol. W Polsce UPS działa od 1991 r. Ma 38 oddziałów i filii w całym kraju. (PM)