Kraj

Grupa Żywiec rozpoczyna letnią edycję kampanii reklamowej marki Żywiec

W połowie kwietnia br. rozpocznie się letnia kampania telewizyjna piwa Żywiec (Grupa Żywiec SA), będąca kontynuacją realizowanej od grudnia 2001...

W połowie kwietnia br. rozpocznie się letnia kampania telewizyjna piwa Żywiec (Grupa Żywiec SA), będąca kontynuacją realizowanej od grudnia 2001 r. nowej strategii reklamowej tej marki. Kampanię reklamową przygotowała agencja Lowe Brand obsługująca Browary Żywiec SA od marca 2001 r. Spoty będą emitowane w: TVP, Polsacie, TVN, TV4, Discovery oraz Wizji TV. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Brand & Media OMD. Trzy nowe spoty zatytułowane: “Chmurka”, “Tratwa” oraz “Żniwa”, nawiązują do wartości od dawna związanych z marką Żywiec, podkreślając przede wszystkim jej “górski” charakter i wysoką jakość produkowanego piwa. Jednocześnie są kontynuacją zimowej kampanii i podobnie jak w przypadku poprzednich trzech spotów mają wnieść element zabawy i humorystycznego, pozytywnego zaskoczenia do wizerunku tej marki. W filmach reklamowych wykorzystano muzykę zespołu Trebunie Tutki. (AMS)