Zagranica

Fiat wyłonił dwóch finalistów przetargu na budżet marki Stilo

Włoski producent samochodów Fiat wyłonił dwie agencje, które będą walczyć o budżet marki Stilo. W finale znalazły się BGS D'Arcy...

Włoski producent samochodów Fiat wyłonił dwie agencje, które będą walczyć o budżet marki Stilo. W finale znalazły się BGS D’Arcy oraz niezależna włoska agencja Armando Testa. Leo Burnett, która wraz z D’Arcy obsługuje flagową markę Fiata w Europie, nie zakwalifikowała się do dalszej części przetargu. Armando Testa obsługuje natomiast budżet Lancii – luksusowego brandu Fiata. Włoski producent wprowadził na rynek markę Stilo pod koniec minionego roku. Nowe auto miało zastąpić “przykurzony” już nieco brand Bravo, który powoli zaczął tracić udział w rynku na rzecz Volkswagena Golfa, Renault, Peugeot oraz Ford Motor Co. Według znawców branży przyszłość Fiata zależy od tego, jaką pozycję na rynku wywalczy Stilo. Nowa kampania rozpocznie się we Włoszech na przełomie czerwca i lipca, następnie pojawi się na pozostałych rynkach krajów Europy.