Kraj

Paralotna pozyskała trzy nowe budżety reklamowe

Agencja reklamowa Paralotna wygrała trzy przetargi, z czego jeden dotyczył nowego budżetu klienta, który z nią dotąd współpracował. Chodzi o...

Agencja reklamowa Paralotna wygrała trzy przetargi, z czego jeden dotyczył nowego budżetu klienta, który z nią dotąd współpracował. Chodzi o firmę Novartis, która po raz kolejny powierzyła Paralotnej budżet strategiczno-kreatywny marki Venoruton. W przetargu startowało siedem agencji reklamowych, których nazwy nie zostały ujawnione. Budżet mediowy nie był przedmiotem procedur przetargowych i nadal będzie obsługiwany przez dom mediowy Mediaedge:CIA. Nowym klientem agencji reklamowej Paralotna została natomiast firma Nobiles (marka Levis), dotychczas obsługiwana przez agencję PND Futura. Do agencji trafił cały budżet tego brandu, włącznie z obsługą mediową. W przetargu startowało pięć agencji, jednak ich nazwy również nie zostały podane. Ostatnia z wygranych to budżet full serwis firmy Roto Frank (okna dachowe, okucia budowlane). W przetargu startowały jeszcze dwie inne agencje (nie podano ich nazw). Dotychczas był to klient agencji reklamowej GP&D. Informacje o wysokości budżetów nie zostały ujawnione. (AMS)