M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Redd's rozpoczął kolejną część kampanii wizerunkowej

Serwis Dzienny | 23 kwietnia 2002, 00:00

Kompania Piwowarska SA rozpoczęła kolejną część kampanii wizerunkowej marki piwa Redd's. Kampania ma na celu wzbudzenie zainteresowania marką oraz tworzenie...

Kompania Piwowarska SA rozpoczęła kolejną część kampanii wizerunkowej marki piwa Redd's. Kampania ma na celu wzbudzenie zainteresowania marką oraz tworzenie wizerunku Redd'sa jako nowoczesnej, egzotycznej i tajemniczej marki piwa premium skierowanej do młodych i aktywnych osób. Strategią i kreacją kampanii zajęła się agencja reklamowa PZL, pracująca dla Redd'sa od ubiegłego roku. Media zaplanował i kupił dom mediowy Starcom. Wysokość budżetu kampanii nie została ujawniona. Agencja PZL stworzyła dwa nowe spoty "Teatr cieni" i "Indianin", utrzymane w takiej samej konwencji jak filmy zeszłoroczne: "Aztecki", "Afrykański" i "Arabski". Wszystkie spoty w charakterystyczny sposób nawiązują do motywów z egzotycznych kultur. Kampania przebiega w stacjach telewizyjnych TVP1, TVP2, Polsat, TV4, TVN i Discovery. W ubiegłym roku kampanie reklamowe Redd'sa w telewizji, radiu i prasie kosztowały 9,7 mln zł (źrodło: Expert Monitor). Redd's należy do segmentu piw smakowych. Jest w tej grupie produktów liderem, gdyż według szacunkowych danych jego udziały wynoszą aż 69 proc. Udział marki Redd's w ogólnej sprzedaży detalicznej piwa wynosi ok. 1,1 proc. (PR)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , ,