M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Zmiany w layoucie i zawartości "Popcornu" Axel Springer Polska

Serwis Dzienny | 23 kwietnia 2002, 00:00

Axel Springer Polska zmienia od wydania majowego miesięcznik "Popcorn". Przeobrażenia poprzedziły badania rynkowe. Unowocześniono layout dzięki bardziej dynamicznemu sposobowi łamania...

Axel Springer Polska zmienia od wydania majowego miesięcznik "Popcorn". Przeobrażenia poprzedziły badania rynkowe. Unowocześniono layout dzięki bardziej dynamicznemu sposobowi łamania czasopisma. Zmienił się też format. Pojawiły się nowe rubryki: sportowa, o społecznym charakterze oraz prezentująca modne produkty. Zmieniła się formuła dotychczasowych rubryk. Wszystkie z nich zachowano. Tematem głównym "Popcornu" pozostają gwiazdy muzyki i filmu. Dziś ukaże się także wydanie specjalne magazynu "Popcorn Stars Mundial 2002", poświęcone polskiej reprezentacji na Mistrzostwach Świata w Piłce Nożnej w Korei i Japonii. Nie tak dawno Axel Springer Polska wprowadził zmiany w drugim swoim magazynie młodzieżowym, to jest w "Dziewczynie". Według wyników czytelnictwa PBC General SMG/KRC czytelnictwo "Popcornu" w grupie młodych 15-24-latków w pierwszym kwartale br. wyniosło 7,4 proc., "Dziewczyny" - 8,9 proc. (wskaźnik CCS). Według Expert Monitora wpływy reklamowe brutto "Popcornu" za ten sam okres wyniosły 417 tys. zł (przez cały ub.r. - 1,4 mln zł), "Dziewczyny" - 598,5 tys. zł (w 2001 r. - 2,4 mln zł). (KP)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,