M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Rywal Viagry wybrał Greya do przeprowadzenia kampanii panazjatyckiej

Serwis Dzienny | 23 kwietnia 2002, 00:00

Amerykański koncern farmaceutyczny Eli Lilly and Company wybrał agencję Grey Healthcare Group (GHG) do przeprowadzenia kampanii wprowadzającej lek Cialis (środek...

Amerykański koncern farmaceutyczny Eli Lilly and Company wybrał agencję Grey Healthcare Group (GHG) do przeprowadzenia kampanii wprowadzającej lek Cialis (środek leczący zaburzenia erekcji, bezpośredni konkurent Viagry) na rynek azjatycki. Panazjatycki budżet przyznany został GHG w wyniku rozstrzygnięcia przetargu, w którym udział brało kilka międzynarodowych agencji reklamowych. Ich nazwy, podobnie jak informacja o wysokości budżetu, nie zostały ujawnione. Dodatkowo agencje Grey Healthcare Singapore wraz z Blackie McDonald Singapore, Grey Healthcare Taiwan i Grey Healthcare Hongkong wygrały budżety lokalne Cialis przeznaczone na działania reklamowe na terenie Singapuru, Tajwanu i Hongkongu.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,