Kraj

Robert Kaszlewicz został nowym prezesem Orange Advertising

Robert Kaszlewicz objął stanowisko prezesa agencji reklamowej Orange Advertising. Kaszlewicz, który był poprzednio dyrektorem ds. promocji w tej agencji, zastąpił...

Robert Kaszlewicz objął stanowisko prezesa agencji reklamowej Orange Advertising. Kaszlewicz, który był poprzednio dyrektorem ds. promocji w tej agencji, zastąpił na tym stanowisku Macieja Słęckiego. Kaszlewicz twierdzi, że powodem odejścia Słęckiego były rozbieżności pomiędzy nim a właścicielami firmy co do koncepcji dalszego jej funkcjonowania i rozwoju. Maciej Słęcki był w trakcie redagowania tej informacji nieosiągalny. Według Kaszlewicza chodziło przede wszystkim o plany rozwoju działu interaktywnego w ramach agencji, których zwolennikiem był Słęcki, a które nie podobały się udziałowcom spółki. Właścicielem 70 proc. udziałów Orange Advertising Sp. z o.o. jest wydawnictwo Migut Media, a pozostałe 30 proc. należy do osób prywatnych. Wśród dotychczasowych klientów Orange Advertising znalazły się takie firmy jak: Belvedere Dystrybucja, Centralny Dom Maklerski Pekao SA, Browary Łódzkie, Otwarty Fundusz Emerytalny Pocztylion, Lafarge Polska SA, Galeria Mokotów i OSP Polpager. (MB)