M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Philips zaprasza do swoich sklepów

Serwis Dzienny | 26 kwietnia 2002, 00:00

Philips Polska zorganizował loterię-zdrapkę mającą na celu przyciągnięcie potencjalnych klientów do sklepów sprzedających produkty tej firmy i zapoznania ich z...

Philips Polska zorganizował loterię-zdrapkę mającą na celu przyciągnięcie potencjalnych klientów do sklepów sprzedających produkty tej firmy i zapoznania ich z nowymi telewizorami z systemem Pixel Plus. "Uznaliśmy, że tylko poprzez bezpośrednią prezentację telewizorów w sklepach możemy pokazać konsumentom zalety nowego systemu jakości obrazu" - mówi Edyta Młynarczyk, marcom & trade marketing manager Philips Polska. Zdrapka dołączona została w formie insertu do czwartkowego wydania "Gazety Wyborczej" - sprawdzenie, czy numer ze zdrapki oznacza nagrodę (którą może być m.in. zestaw kina domowego), wymaga pójścia do jednego ze sklepów, których adresy umieszczono w insercie. Zdrapka jest elementem większej kampanii również zachęcającej klientów do przyjścia do sklepów i zapoznania się z nowymi telewizorami Philips. Potrwa ona do końca maja, obejmuje radio (do końca kwietnia) i prasę. W kampanii wykorzystywane są również materiały POS (m.in. zawieszka, namiot na telewizor, plakat, ulotka w kształcie pilota). Kampanię przygotowała agencja Corporate Profiles DDB, za zakup mediów odpowiedzialny był HMS Carat. Równolegle prowadzony jest konkurs dla sprzedawców ze sklepów dystrybuujących sprzęt Philipsa - jeśli wykorzystując dostarczone przez Philips Polska materiały reklamowe, zaaranżują w sklepie miejsce, w którym znajdują telewizory z Pixel Plus, zrobią sobie zdjęcie przy tej "wystawie" i prześlą je, wraz z wypełnionym kuponem, do centrali Philipsa, mają szansę wygrać m.in. telewizor z Pixel Plus. (MG)

Czytaj więcej na temat: , , , ,