Kraj

Delecta będzie promować wprowadzenie na rynek kisieli instant

Spółka Delecta z Włocławka, wchodząca w skład Rieber Foods Polska, przeprowadzi w czerwcu br. kampanię billboardową nowych produktów "Kisiel w...

Spółka Delecta z Włocławka, wchodząca w skład Rieber Foods Polska, przeprowadzi w czerwcu br. kampanię billboardową nowych produktów “Kisiel w mig”. Za kreację, strategię, planowanie i zakup mediów odpowiedzialna jest poznańska agencja reklamowa GP&D. Według Beaty Twardej, product manager Delecta, celem kampanii jest wsparcie sprzedaży nowych produktów, które w maju br. pojawią się w sklepach. Kampania będzie prowadzona w większych i średnich miastach na terenie całej Polski. Wykorzystane zostaną nośniki firm AMS SA oraz Clear Channel Poland (łącznie 1,3 tys. tablic). Kisiele będą sprzedawane w czterech smakach: truskawkowym, jabłkowym, wiśniowym i brzoskwiniowym. Cena produktu będzie wynosić 56 gr. “Na rynek wprowadzimy również budynie instant, jednak nie planujemy kampanii reklamowej tych produktów” – powiedziała Twarda. Agencja reklamowa GP&D obsługuje również kawę zbożową Anatol oraz przygotowała strategię i kreację reklam ciast w proszku i przypraw do ciast. (JD)