Kraj

Coty Polska zmienia wizerunek wód toaletowych Adidas Woman Sport

Firma kosmetyczna Coty Polska zdecydowała się odnowić oprawę graficzną wody toaletowej Adidas Woman Sport, a tym samym zmienić jej dotychczasowy...

Firma kosmetyczna Coty Polska zdecydowała się odnowić oprawę graficzną wody toaletowej Adidas Woman Sport, a tym samym zmienić jej dotychczasowy wizerunek. Zmieniono grafikę opakowania, na butelce umieszczono nowe logo oraz obniżono ceny produktu. Celem przeprowadzonych korekt jest zachęcenie do kupowania wód toaletowych Adidas Woman Sport młodszych klientek, spędzających wolny czas w sposób aktywny. Obecnie 30-ml opakowanie kosztuje 34 zł (wcześniej 54 zł), a 60-ml – 49 zł (wcześniej 69 zł). Zmianom towarzyszy promocja konsumencka, prowadzona w sklepach detalicznych, perfumeriach oraz sieciach handlowych, realizowana przez agencję reklamową V&P. Każdy kupujący wodę tolateową Adidas Woman Sport (do wyboru są cztery warianty zapachowe) otrzyma w prezencie bandankę. Promocja potrwa do wyczerpania się bonusów. Akcję promocyjną wspierają informacje w postaci plakatów i standów okiennych, umieszczonych w sklepowych witrynach. W 2001 r. wody Adidas Woman Sport miały 4-proc. wartościowy udział w rynku wód toaletowych (źródło: MEMRB). (MKS)