Kraj

Cadbury Wedel wprowadza zmiany Mieszanki Wedlowskiej

Cadbury Wedel wprowadza zmiany w jednym ze swoich standardowych produktów - cukierkach czekoladowych o nazwie Mieszanka. Wyróżnieniu jej spośród innych...

Cadbury Wedel wprowadza zmiany w jednym ze swoich standardowych produktów – cukierkach czekoladowych o nazwie Mieszanka. Wyróżnieniu jej spośród innych marek na rynku, a także skierowaniu produktu do młodszych konsumentów służyć ma zmiana jego nazwy na Mieszanka Wedlowska – Igraszki. Wprowadzono również nowe 295-g kartonowe opakowanie Mieszanki, a wycofano opakowanie 850-g. Dodatkowo w sprzedaży pojawią się trzy najpopularniejsze cukierki mieszanki: Pierrot, Bajeczny i Paryski, w oddzielnych opakowaniach oraz luzem. Zmianie uległa również szata graficzna wszystkich opakowań. Zaprojektowała ją agencja Brand Identity. Wprowadzeniu nowej oferty towarzyszyć będzie kampania reklamowa przygotowana przez agencję reklamową Testardo Bates i dom mediowy Initiative Media. Reklamy pojawią się w tytułach prasowych: “Przyjaciółce”, “Olivii”, “Pani Domu”, “Tinie”, “Poradniku Domowym”. Reklama telewizyjna będzie emitowana na antenie TVP1, TVP2, Polsatu, TVN i TV4. Przygotowano także liczne materiały POS. (MKS)